InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Empirical feasibility of the desirable difficulty framework: Toward more systematic research on L2 practice for broader pedagogical implications
Yuichi Suzuki, Tatsuya Nakata, Robert DeKeyser
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 1, 2020, págs. 313-319
Optimizing Second Language Practice in the Classroom: Perspectives from Cognitive Psychology
Yuichi Suzuki, Tatsuya Nakata, Robert DeKeyser
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 3, 2019, págs. 551-561
Mixing Grammar Exercises Facilitates Long-Term Retention: Effects of Blocking, Interleaving, and Increasing Practice
Tatsuya Nakata, Yuichi Suzuki
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 3, 2019, págs. 629-647
Yuichi Suzuki, Tatsuya Nakata, Robert DeKeyser
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 3, 2019, págs. 713-720
Effects of feedback timing on second language vocabulary learning: does delaying feedback increase learning?
Tatsuya Nakata
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 4, 2015, págs. 416-434
Do the cognacy characteristics of loanwords make them more easily learned than noncognates?
James Rogers, Stuart Webb, Tatsuya Nakata
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 1, 2015, págs. 9-27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados