Periodo de publicación recogido
|
|
|
Prospective Teachers’ Self-assessment of International Sojourns: Pedagogical Byproducts and Language Ability Gains
John Jairo Viáfara González, Aleida Ariza Ariza
Signo y pensamiento, ISSN 0120-4823, Vol. 35, Nº. 68, 2016, págs. 14-32
From Awareness to Cultural Agency: EFL Colombian Student Teachers’ Travelling Abroad Experiences
John Jairo Viáfara González, Aleida Ariza Ariza
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 17, Nº. 1, 2015 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Journal Vol. 17 No. 1: Issues in Teachers' Professional Development), págs. 123-141
Interweaving Autonomous Learning and Peer-tutoring in Coaching EFL Student-Teachers
Aleida Ariza Ariza, John Jairo Viáfara González
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 11, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 11, No2. Issues in Teachers' Professional Development), págs. 85-104
Unveiling Students’ Understanding of Autonomy: Puzzling Out a Path to Learning Beyond the EFL Classroom
Aleida Ariza Ariza
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 10, Nº. 1, 2008 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 10, No.1. Issues in Teacher's Professional Development), págs. 47-73
Aleida Ariza Ariza, John Jairo Viáfara González
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 11, Nº. 1, 2004 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 24-36
Curricular Units: Powerful Tools to Connect the Syllabus with Students’ Needs and Interests
Aleida Ariza Ariza
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 5, Nº. 1, 2004 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 5, NO.1. Issues in Teachers’ Professional Development), págs. 140-157
From strengths to weaknesses: Guiding students in their development of oral skills
Aleida Ariza Ariza
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 4, Nº. 1, 2003 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 4, NO.1. Issues in Teachers’ Professional Development), págs. 25-38
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados