InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Breadth or depth: the role of vocabulary in Chinese English-Language beginning writers’ development
Shuang Wu, L. Quentin Dixon, Haitao Sun, Peng Zhang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 9, 2021, págs. 1356-1372
An updated review on use of L1 in foreign language classrooms
Jee-Young Shin, L. Quentin Dixon, Yunkyeong Choi
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 5, 2020, págs. 406-419
Language and Content Outcomes of CLIL and EMI: A Systematic Review
Keith Graham, Yunkyeong Choi, Amin Davoudi, Shakiba Razmeh, L. Quentin Dixon
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 1, 2018, págs. 19-38
Home and community factors influencing bilingual children’s ethnic language vocabulary development
L. Quentin Dixon, Jing Zhao, Blanca G. Quiroz, Jee-Young Shin
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 16, Nº. 4, 2012, págs. 541-565
L. Quentin Dixon
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 1, 2011, págs. 141-168
Assumptions behind Singapore’s language-in-education policy: implications for language planning and second language acquisition
L. Quentin Dixon
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 8, Nº. 2, 2009
Bilingual Education Policy in Singapore: An Analysis of its Sociohistorical Roots and Current Academic Outcomes
L. Quentin Dixon
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 1, 2005, págs. 25-47
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados