InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Conditional Cash Transfers: The Case of Progresa/Oportunidades
Susan W. Parker, Petra E. Todd
Journal of economic literature, ISSN 0022-0515, Vol. 55, Nº 3, 2017, págs. 866-915
Aligning learning incentives of students and teachers: : Results from a social experiment in mexican high schools
Jere R. Behrman, Susan W. Parker, Petra E. Todd, Kenneth I. Wolpin
Journal of Political Economy, ISSN-e 1537-534X, Vol. 123, Nº. 2, 2015, págs. 325-364
Are conditional cash transfers effective in urban areas? Evidence from Mexico.
Jere R. Behrman, Jorge Gallardo-García, Susan W. Parket, Petra E. Todd, Viviana Vélez-Grajales
Education economics, ISSN 0964-5292, Vol. 20, Nº. 3, 2012, págs. 233-259
The longer-term effects of human capital enrichment programs on poverty and inequality: Oportunidades in Mexico
Douglas McKee, Petra E. Todd
Estudios de economía, ISSN 0718-5286, ISSN-e 0304-2758, Vol. 38, Nº. 1, 2011, págs. 67-100
Do Conditional Cash Transfers for Schooling Generate Lasting Benefits?: A Five-Year Followup of PROGRESA/Oportunidades
Jere R. Behrman, Susan W. Parker, Petra E. Todd
Journal of human resources, ISSN 0022-166X, Vol. 46, Nº 1, 2011, págs. 93-122
Ex Ante Evaluation of Social Programs
Petra E. Todd, Kenneth I. Wolpin
Annales d'Economie et de Statistique, ISSN 0769-489X, Nº. 91-92, 2008, págs. 263-291
Progressing through PROGRESA: An Impact Assessment of a School Subsidy Experiment in Rural Mexico
Jere R. Behrman, Petra E. Todd, Piyali Sengupta
Economic development and cultural change, ISSN 0013-0079, Nº. 1, 2005, págs. 237-275
THE SCHOOLING OF SOUTHERN BLACKS: THE ROLES OF LEGAL ACTIVISM AND PRIVATE PHILANTHROPY, 1910-1960
James J. Heckman, John J. Donohue III, Petra E. Todd
Quarterly journal of economics, ISSN 0033-5533, Nº. 1, 2002, págs. 225-268
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados