InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Morphophonemic transfer in English second language learners
Sze Wei Ping, Susan J. Rickard Liow
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 14, Nº 3, 2011, págs. 423-432
Cognitive--linguistic foundations of early spelling development in bilinguals
Stephanie H. M. Yeong, Susan J. Rickard Liow
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 470-488
How does home language influence early spellings?: Phonologically plausible errors of diglossic Malay children
Sajlia Binte Jalil, Susan J. Rickard Liow
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 4, 2008, págs. 535-552
Determining language dominance in English–Mandarin bilinguals: Development of a self-report classification tool for clinical use
Valerie P. C. Lim, Susan J. Rickard Liow, Michelle Lincoln, Yiong Huak Chan, Mark Onslow
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 3, 2008, págs. 389-412
The development of bilingual children's early spelling in English
Susan J. Rickard Liow, Lily H.-S. Lau
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 4, 2006, págs. 868-878
The development of visual search strategies in biscriptal readers
Susan J. Rickard Liow, David Green, Melissa M. L J. Tam
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 3, Nº. 4, 1999, págs. 333-349
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados