Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Evelien Ketelaar, Douwe Beijaard, Perry den Brok, Henry P. A. Boshuizen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 3, 2013, págs. 991-1006
Teacher Control and Affiliation: Do Students and Teachers Agree?
Mieke Brekelmans, Perry den Brok, Theo Wubbels
Journal of Classroom Interaction, ISSN 0749-4025, Vol. 46, Nº. 1, 2011, págs. 17-26
Perry den Brok, Darrell Fisher, Bruce Waldrip
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 25-38
Teacher¿student relationships in multicultural classes: Reviewing the past, preparing the future
Perry den Brok, Jack Levy
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 72-88
Students' perceptions of teacher control behaviours
Theo Bergen, Robert J. Stahl, Mieke Brekelmans, Perry den Brok
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2004, págs. 425-443
Towards a learning-centered design framework for Blended Learning
Hanneke Duisterwinkel, Hanneke van der Aalst, Perry den Brok
New Technologies and the future of Teaching and Learning: Conference Proceedings The Open and Flexible Higher Education Conference Hosted by AGH University of Science and Technology in Krakow, 23-24 October 2014, 2014, ISBN 978-90-79730-14-8, págs. 120-141
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados