InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Richard Pinner
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 104, 2016, págs. 51-52
Trouble in paradise: Self-assessment and the Tao
Richard Pinner
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Practitioner and professional development research), págs. 181-195
the smart way to use smartphones in the language classroom
Richard Pinner
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 25, No. 3, 2016, págs. 43-45
The quest for "real" authenticity in EFL
Richard Pinner
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 25, No. 1, 2016, págs. 73-75
Richard Pinner
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 73, 2011, págs. 64-66
Richard Pinner
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 20, No. 3, 2011, págs. 37-39
The importance of instructional technology in language teaching
Richard Pinner
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 20, No. 1, 2011, págs. 42-45
Richard Pinner
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 19, No. 4, 2010, págs. 33-35
Richard Pinner
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 63, Nº 4, 2009, págs. 390-392
Authenticity and Motivation in CLIL: Creating a Meaningful Purpose by Experiencing the Language in Use
Richard Pinner
International Perspectives on CLIL / Chantal Hemmi (ed. lit.), Darío Luis Banegas (ed. lit.), 2021, ISBN 978-3-030-70094-2, págs. 23-41
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados