InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Pre- and in-service teachers’ perceived value of an experimental real analysis course for teachers
Will McGuffey, Ruby Quea, Keith Weber, Nick Wasserman, Timothy Fukawa-Connelly, Juan Pablo Mejía-Ramos
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 8, 2019, págs. 1166-1190
Informal Content and Student Note-Taking in Advanced Mathematics Classes
Timothy Fukawa-Connelly, Keith Weber, Juan Pablo Mejía-Ramos
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 48, Nº 5, 2017, págs. 567-579
Responsibility for proving and defining in abstract algebra class
Timothy Fukawa-Connelly
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 5, 2016, págs. 733-749
Samuel Cook, Timothy Fukawa-Connelly
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 2, 2016, págs. 167-184
Improving feedback through online professional development
Valerie Klein, Timothy Fukawa-Connelly, Jason Silverman
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 5, 2016-2017, págs. 352-358
Doceamus: How to Help Students Understand Lectures in Advanced Mathematics
Keith Weber, Kristen Lew, Timothy Fukawa-Connelly, Juan Pablo Mejía-Ramos
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 63, Nº. 10, 2016, págs. 1190-1199
Can Math Education Research Improve the Teaching of Abstract Algebra?
Timothy Fukawa-Connelly, Estrella Johnson, Rachel Keller
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 63, Nº. 3, 2016, págs. 276-281
Using Toulmin analysis to analyse an instructor's proof presentation in abstract algebra
Timothy Fukawa-Connelly
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 1, 2014, págs. 75-88
Using portfolio assignments to assess students' mathematical thinking
Timothy Fukawa-Connelly, Stephen Buck
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 9, 2010, págs. 649-654
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados