InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The nuclear legacy: Dealing with waste and decommissioning
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 377, 2020, págs. 50-55
Pandemics: facts, figures and data analysis
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 102, Nº. 378, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role and relevance of science in addressing global concerns), págs. 16-20
Batteries: from excavations to electric vehicles
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 372, 2019 (Ejemplar dedicado a: Teaching science through everyday issues), págs. 8-12
The sky hook: A centre of mass illusion
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 98, Nº. 364, 2017, págs. 25-27
Distance–time–speed analysis and too many variables!
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 367, 2017 (Ejemplar dedicado a: Epistemic insight: The power and limitations of science / Berry Billingsley (ed. lit.), Mark Hardman (ed. lit.)), págs. 12-15
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 96, Nº. 356, 2015, págs. 16-18
Blind trials and fun with coat hangers!
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 97, Nº. 359, 2015 (Ejemplar dedicado a: Science, literacy and learning), págs. 10-12
Catching the tide: a review of tidal energy systems
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 95, Nº. 353, 2014, pág. 123
On the crest of a wave: a review of wave power technology
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 96, Nº. 355, 2014 (Ejemplar dedicado a: STEM - linking technology, engineering and mathematics with science), págs. 87-93
Blowing in the wind: a review of wind power technology
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 96, Nº. 354, 2014 (Ejemplar dedicado a: Energy and Climate Change), págs. 78-84
The mighty atom? The development of nuclear power technology
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 96, Nº. 354, 2014 (Ejemplar dedicado a: Energy and Climate Change), págs. 85-93
The baton problem: Physics and the 4x100 m relay
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 345, 2012 (Ejemplar dedicado a: Science behind the Olimpic Games), págs. 73-76
Hedge surveys, or how to treat data with caution
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 94, Nº. 346, 2012, págs. 9-12
Big swings: the not-so-simple pendulum
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 341, 2011 (Ejemplar dedicado a: The inspiration of Marie Curie), págs. 17-19
That resonates! A quantitative look at some traditional resonance experiments
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 339, 2010, págs. 22-24
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 90, Nº. 333, 2009 (Ejemplar dedicado a: Active in space), págs. 21-22
Melting moments with a microwave
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 90, Nº. 332, 2009 (Ejemplar dedicado a: Creativity in science), págs. 13-14
Powering up: an investigation of power output and change of heart rate during exercise
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 91, Nº. 335, 2009 (Ejemplar dedicado a: Chemsitry eseentials and enhancements), págs. 9-14
Frank Harris
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 91, Nº. 334, 2009, págs. 29-30
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados