Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Critical look at Educational Technology from a Distance Education Perspective
Terry Anderson, Pablo Rivera Vargas
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 37, 2020 (Ejemplar dedicado a: Number 37 June 2020 [Monographic] Digital learning: distraction or default for the future), págs. 208-229
Zhijun Wang, Terry Anderson, Li Chen, Elena Barberà Gregori
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 683-699
Social Interaction in Self-paced Distance Education
Terry Anderson, Lorne Upton, Jon Dron, Judi Malone, Bruno Poelhuber
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 7, Nº. 1, 2015, págs. 7-23
Lost in social space: Information retrieval issues in Web 1.5
Jon Dron, Terry Anderson
JoDI: Journal of Digital Information, ISSN-e 1368-7506, Vol. 10, Nº. 2, 2009
Interaction for lifelong learning.
Norm Friesen, Terry Anderson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 6, 2004, págs. 679-687
Using the internet for distance education delivery and professional development
Terry Anderson
Open praxis: the bulletin of the International Council for Distance Education, ISSN 1369-9997, Nº. 2, 1994, págs. 8-11
Terry Anderson
Open praxis: the bulletin of the International Council for Distance Education, ISSN 1369-9997, Nº. 1, 1993, pág. 32
Social software applications in formal online education
Terry Anderson
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 909-911
El e-learning en el siglo XXI: Investigación y práctica
José Manuel Esteve Zarazaga (ed. lit.), Alicia Fuentes Calle (trad.), Terry Anderson, D. Randy Garrison
Octaedro, 2005. ISBN 84-8063-748-X
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados