Periodo de publicación recogido
|
|
|
Relative efficacy of organizational support and personality traits in prediciting service recovery and job performances: a study of frontiline employees in Turkey
Ugur Yavas, Osman M. Karatepe, Emin Babakus
Tourism review, ISSN 1660-5373, Vol. 65, Nº. 3, 2010, págs. 70-83
The effects of involvement and Social Support on Frontline Employee Outcomes: evidence from the Albanian Hotel Industry
Osman M. Karatepe
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 10, Nº. 4, 2009, págs. 326-343
The Effects or Job Demands, Job Resources and Intrinsic Motivation on Emotional Exhaustion and Turnover Intentions: A Study in the Turkish Hotel Industry
Emin Babakus, Ugur Yavas, Osman M. Karatepe
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 9, Nº. 4, 2008, págs. 384-404
The Impact of Self-Efficacy on Job Outcomes of Hotel Employes: Evidence from Northern Cyprus
Osman M. Karatepe, Huseyin Arasli, Abdulrahim Khan
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 8, Nº. 4, 2007, págs. 23-46
Measuring The Quality Of Airline Services: Evidence From Northern Cyprus
Nazmi Kozak, Osman M. Karatepe, Turgay Avci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 8, Nº. 1, 2002, págs. 75-87
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados