Periodo de publicación recogido
|
|
|
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 4, 2008, págs. 7-8
The High Cost of Political Influence
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 4, 2008, págs. 8-9
The Impact of Technological Innovation on Outsourcing Decisions
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 4, 2008, págs. 12-13
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 3, 2008, págs. 12-13
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 2, 2008, págs. 8-9
Competing Against Low-Cost Countries
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 2, 2008, pág. 9
Does Corporate Governance Matter?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 2, 2008, pág. 10
The Benefits of City Locations
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 2, 2008, pág. 12
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 1, 2008, págs. 5-6
Collaborating With the Right Partners
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 1, 2008, págs. 8-9
The Downside of Real-Time Data
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 1, 2008, págs. 9-10
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 4, 2007, pág. 4
What You See Affects What You Get
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 4, 2007, pág. 6
Measuring the Culture of Innovation
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 4, 2007, pág. 7
Corporate Culture in the Numbers
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 3, 2007, págs. 4-6
Do Stronger Laws Prevent Corporate Crime?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 3, 2007, págs. 6-7
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 2, 2007, pág. 5
The Benefits of a Coaching Culture
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 2, 2007, pág. 6
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 1, 2007, pág. 5
The Quality Effect on Word of Mouth
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 49, Nº 1, 2007, pág. 7
Taking cues from the public sector
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 4, 2006, pág. 8
What is the value of experience?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 4, 2006, pág. 9
Behind the cost-savings advantage
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 2, 2006, pág. 8
Is creativity a foreign concept?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 1, 2006, pág. 5
Benefiting from Rivals' breakthroughs
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 48, Nº 1, 2006, pág. 6
How team communication affects innovation
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 46, Nº 4, 2005, pág. 7
Does knowledge sharing pay off?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 46, Nº 3, 2005, pág. 5
How companies turn buzz into sales
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 46, Nº 2, 2005, págs. 5-6
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 1, 2005, pág. 5
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 1, 2005, pág. 6
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 45, Nº 4, 2004, págs. 7-8
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 4, 2003, págs. 10-11
Selling Product vs. Selling Customers
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 4, 2003, pág. 11
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 3, 2003, pág. 11
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 3, 2003, pág. 13
What Causes Markets To Take Off?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 2, 2003, pág. 7
Rational Cheaters vs. Intrinsic Motivators
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 4, 2002, pág. 10
Is Global Software an Oxymoron?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 3, 2002, pág. 9
The Principles of Decision Making
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 3, 2002, pág. 15
Does Diversity Drive Productivity?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 2, 2002, pág. 17
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 1, 2002, pág. 9
Blending Cultural Business Styles
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 1, 2002, págs. 12-13
How Location Clusters Affect Innovation
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 44, Nº 1, 2002, pág. 16
Successful Customer-Relationship Management
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 42, Nº 4, 2001, págs. 18-19
What Really Makes Customers Happy?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 42, Nº 4, 2001, pág. 19
Improving Quality Just in Time
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 42, Nº 4, 2001, pág. 20
Marketers and Engineers: Why Can't We Just Get Along?
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 1, 2001, pág. 13
Intangible Investments, Tangible Results
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 1, 2001, págs. 13-14
Larry Yu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 1, 2001, pág. 14
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados