Periodo de publicación recogido
|
|
|
The internal structure of the syllable in Russian and in Hebrew: Evidence from monolingual kindergarteners
Nadya Kogan, E. Saiegh-Haddad
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 44, Nº 1, 2023, págs. 101-129
Narrative microstructure and macrostructure skills in Arabic diglossia: The case of Arab immigrant children in Canada
Abeer Asli-Badarneh, Kathleen Hipfner-Boucher, Xi Chen Bumgardner, Redab AlJanaideh, E. Saiegh-Haddad
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 3, 2023, págs. 349-373
Early literacy in Arabic: An intervention study among Israeli Palestinian kindergartners
Iris Levin, E. Saiegh-Haddad, Nareman Hende, Margalit Ziv
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 3, 2008, págs. 413-436
Linguistic constraints on children's ability to isolate phonemes in Arabic
E. Saiegh-Haddad
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 4, 2007, págs. 607-625
E. Saiegh-Haddad
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 25, Nº 4, 2004, págs. 495-512
Linguistic distance and initial reading acquisition: The case of Arabic diglossia
E. Saiegh-Haddad
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 24, Nº 3, 2003, págs. 431-451
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados