Ayuda
Ir al contenido

Resumen de Publiq argitaratzeko plataforma deszentralizatuaren erabilera klasean

Gorka J. Palacio Arko

  • euskara

    Artikulu honetan Blockchain gaineko plataforma baten erabileraren esperientzia kontatu nahi dut, unibertsitateko ikasleekin egindakoa. Blogak sortu zirenetik asko izan dira irakasleak baliabide horiek erabili dituztenak klasean ikasleen lana bultzatzeko eta sormena sustatzeko. Bistan da blog plataformen erabilerak onurak ekarri dituela azken urteotan. Baina egun Blockchain gaineko plataformak agertu dira eta zeharo ez bada ere, paradigma aldatu egin da. Onerako aldaketa da Publiq plataforma baliatzea irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan.

    Ikasleek jakin dezakete praktika bidez plataformen deszentralizazioa zer den, kriptoekonomiak nola funtzionatzen duen. Eta horrez gain, zentsurarik gabeko argitaratzeko sistemak zertan dautzan eta datuen inmutabilitatea nola lor daitekeen.

  • English

    In this article I want to explain a personal experience using Publiq platform with students in the third level.

    Since the beginning of blogs, many teachers have used these resources to encourage student work and creativity in the classroom. There is no doubt that the use of blogging platforms has brought benefits in recent years.

    But nowadays blockchain platforms have appeared and, albeit not completely, the paradigm has changed. A good change is the use of the Publiq platform in the teaching-learning process. Students can learn about decentralization of platforms through practice, how cryptoeconomics works. And besides, what the uncensored publishing systems are all about and how data immutability can be achieved.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus