Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A avaliación formativa na clase de interpretación: principios e aplicación

  • Autores: Lara Domínguez Araújo
  • Localización: La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria / Pedro Membiela Iglesia (ed. lit.), Natalia Casado Sanz (ed. lit.), María Isabel Cebreiros Iglesias (ed. lit.), 2012, ISBN 978-84-15524-08-3, págs. 199-203
  • Idioma: portugués
  • Enlaces
  • Resumen
    • A avaliación na aula de interpretación consecutiva é un factor clave para o desenvolvemento da aprendizaxe dos estudantes. O carácter práctico da materia e a necesidade de que se realice de forma progresiva fan que os métodos de avaliación do alumnado na clase cobren especial relevancia. Nesta ponencia presentaremos en primeiro lugar os principios que guiaron esta práctica educativa e abordaxe avaliadora e os métodos de avaliación profesora-estudante, a avaliación parcial, a avaliación informal inter pares ou coavaliación e a avaliación final da aprendizaxe, apoiadas polas titorías e as matrices de valoración, como formas acaídas para axudar a identificar e superar os puntos débiles máis comúns na aprendizaxe desta disciplina


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno