Ayuda
Ir al contenido

Ezagutzan Oinarritutako Giza-Jardueren Eredu Dinamiko etaPertsonalizatuak Ikasten

    1. [1] Universidad de Deusto

      Universidad de Deusto

      Bilbao, España

    2. [2] De Montfort University
  • Localización: I. IkergazteNazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu-bilduma: 2015eko maiatzaren 13, 14 eta 15a. Durango, Euskal Herria / Iñaki Alegría Loinaz (ed. lit.), Ainhoa Latatu (ed. lit.), Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.), 2015, ISBN 978-84-8438-539-4, págs. 607-613
  • Idioma: euskera
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Giza-jarduerak sentsore eta konputazio tresnen bidez antzemateko gaitasuna oso garrantzitsua izandaiteke gizakietara egokitutako teknologiak sortzerako garaian. Horretarako, ezinbestekoa da antzemannahi diren jarduera horien eredu konputazionalak sortzea. Gaur egun, jarduera ereduak sortzerako garaian, bi korronte nagusi aurki daitezke: datuetan oinarritutako ereduak eta ezagutzan oinarritutakoak.Biek ere abantaila eta desabantailak dituzte. Lan honen helburua da bi korronteak elkartzea eredudinamiko eta pertsonalizatuak lortzeko, ezagutzan oinarritutako eredu orokor batzuekin hasita. Moduhorretan, pertsona bakoitzaren bilakaerara egokitutako modelatze prozesuak lor daitezke.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno