Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Hezkuntza berezian esku hartzeko oinarri psikologikoak

M. Astiz, S. Bildarratz, J. Etxabarri, J. Olazabal, Fernando Trébol Unzue

  • Artikulu honetan Irakasletza Diploman aritzen diren ikasleei zuzendutako edukia agertzen da. Hainbat egileren definizioak eta teoriak biltzeko sintesi-lana izan da. Aztertutako egile nagusiak Palacios eta Marchesi (1990 eta 1999) eta Howar Gardner (1999) izan dira. Hezkuntza Premia Bereziak dituzten ikasleen nahaste ezagunenen aurrean ideia orokorra jasotzeko lana izan da ere. Era berean, esku-hartzea eskolan eta ikasleen familietan nola antolatu ahal den azaltzen du.

    Oro har, irakaskuntzan diharduten pertsonek kontuan hartu behar dituzten hainbat ezaugarritatik aparte, ikasleen inguruarekiko komunikazio-gaitasunaren ahalmena kontuan hartzea aldarrikatu nahi izan da.

    Jorratu diren eremuak honakoak dira: dislexia, hiperaktibitatea, ezintasun motoreak, garun-geldiketa, Down Sindromea, supergaituak eta autismoa. Lana argiagoa izateko taula, eskema eta zenbait kontzeptu-mapez lagundutako lan orokor bat duzue, non Irakasletza Diplomako ikasleen ikasketei argibideak eman nahi zaizkien.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus