Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El trànsit cap a la professió docent.: L’experiència Inducteaching a l’Institut Escola Virolet

  • Autores: David Lobo Sánchiz, Patricia Olmos Rueda
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 61, 2023, pág. 23
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El projecte Inducteaching –el trànsit cap a la pro- fessió docent– es proposa com una iniciativa que contribueix a aportar evidències per realitzar un canvi estratègic i de millora de la formació inicial de docents, concretament d’educació primària. Es focalitza en el trànsit cap a la pro- fessió –des del darrer any de formació inicial i amb continuïtat durant el primer curs d’exercici professional docent–. A l’Institut Escola Viro- let treballem la implementació, el seguiment, l’avaluació i la validació de processos d’inducció a la professió com aspectes clau per facilitar el desenvolupament competencial de la futura figu- ra professional docent


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno