Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estudi de la tensió creativa en estudiants d'enginyeria

  • Autores: Fernando Julián Pérez, Xavier Espinach, Manuel Alcalà Vilavella, Narcis Verdaguer Pujadas
  • Localización: Univest 2011: III Congreso Internacional "La autogestión del aprendizaje", 2011, ISBN 978-84-8458-354-7
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des de fa quatre anys estem fent un estudi de les competències dels estudiants de diferents carreres en que impartim docència mitjançant un aplicatiu informàtic anomenat Cycloid. Aquesta eina, s'estructura amb una enquesta mitjançant una plataforma informàtica de cent vint preguntes personalitzades a cadascú dels estudiants. Disposem d'un aplicatiu per conèixer el que s'anomena "tensió creativa", que consisteix en la diferencia entre com es veu l'alumne i com li agradaria estar. Aquest valor, ens permet saber quines són les competències en que l'alumne es troba mancat. Mostrem l'estudi de l'evolució que han fet un grup d'alumnes d'enginyeria al llarg dels tres cursos de la seva carrera


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno