José Antonio Carbonell Martínez, Norberto Pascual Verdú, María del Mar Silvestre García, Oidui Usabiaga Arruabarrena, Uxue Fernández Lasa, Daniel Martos i García
En l'ensenyament superior, es busca el continu progrés i adaptació de l'ensenyament, la qual implica la seua revisió constant i la constant utilització d'eines apropiades per a això. Amb aquest treball es vol analitzar un instrument com el contracte d'aprenentatge, des de la seua doble funció. D'una banda com un element motivant i de responsabilitat per part de l'alumnat que implica un aprenentatge actiu i autònom. D'altra banda, una comprovació de la vàlua de l'avaluació continua. Per tant , el contracte és on es fixen els objectius, els aspectes metodològics, l'avaluació i com es materialitza l'acord amb l'alumnat. D'aquesta experiència es conclou la idoneïtat de l'eina, i que la seua eficàcia es veu potenciada dins de les metodologies actives.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados