Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Online teaching and assessment of linguistic mediation in the Official School of Languages

    1. [1] Universidad de Las Palmas de Gran Canaria

      Universidad de Las Palmas de Gran Canaria

      Gran Canaria, España

  • Localización: VII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC: InnoEducaTIC 2020, Las Palmas de Gran Canaria, 19 y 20 de noviembre de 2020 / coord. por José Miguel Canino Rodríguez, Jesús Bernardino Alonso Hernández, Santiago Tomás Pérez Suárez, David Sánchez Rodríguez, Carlos Manuel Travieso González, Antonio Gabriel Ravelo García, 2020, ISBN 978-84-09-22254-4, págs. 341-348
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • Both teachers and students fear mediation and even more since Covid19 was declared as a global pandemic forcing everyone meet online teaching and learning. This paper aims to share how to teach linguistic mediation strategies to advanced English C levels optimizing the Moodle1 platform in the Official Schools of Languages (OSL). The main objective is to demonstrate how mediation strategies can be taught through both synchronous and asynchronous sessions by analyzing and discussing students’ contributions and observations made during the course 2020/21 in the Escuela Oficial de Idiomas a Distancia de Canaria (AEOI) in the level C1 of English.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno