Desde el inicio de su carrera profesional, Gustav Henningsen se interesó por la comparación de fenómenos antropológicos detectados en diversas partes del mundo. El caso de la brujería fue el primero que encontró en Dinamarca y ya se planteó buscar relaciones con Irlanda y Galicia. Lo cierto es que ahondando en el estudio histórico de las brujas gallegas, acabó en las navarras. Deseando aumentar sus conocimientos sobre tales prácticas, se adentró en las brujas o hadas sicilianas, que le permitieron realizar interesantes comparaciones que magistralmente resumió como una antítesis del aquelarre negro de las brujas del Baztan frente al aquelarre blanco de Sicilia*. [P. de V.].
Bere ibilbide profesionala hasi zenetik, Gustav Henningsenek alderatu nahi izan zituen munduko leku ezberdinetan hautemandako fenomeno antropologikoak. Lehenik, sorginkeriaren kasua ediren zuen Danimarkan, eta jada Irlanda eta Galiziarekiko loturak bilatu nahi izan zituen. Egia esateko, Galiziako sorginen ikerketa historikoan sakondu zuelarik Nafarroako sorginak aztertzen bukatu zuen. Praktika horiei buruz gehiago jakin nahirik, Siziliako sorgin edo maitagarrien munduan barneratu zen, eta horrek ahalbidetu zion alderaketa interesgarriak egitea, maisuki laburtu zituenak honako antitesi honetan: Baztango sorginen akelarre beltza versus Siziliako akelarre zuria*. [P. de V.].
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