Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de New Chemistry: context-based modules and pathways in a bottom-up project of curriculum reform

Onno de Jong

  • català

    Es presenta un projecte nacional de reforma curricular en l’ensenyament de la química en context als Països Baixos. El currículum del projecte New Chemistry va ser desenvolupat utilitzant un enfocament de baix a dalt. Els professors van dissenyar i provar els mòduls basats en el context en un format específic. Després, els mòduls es van publicar en línia. Els mòduls es van combinar en tres itineraris d’ensenyament i aprenentatge característics. Es donen exemples de mòduls i d’un itinerari. També s’informa sobre les experiències i opinions del professorat respecte del projecte New Chemistry.

  • English

    A national curriculum reform project on context-based chemistry teaching in the Netherlands is presented. The New Chemistry curriculum was developed by using a bottom-up approach: teachers designed and tested context-based modules based on a specific format. Thereafter, the modules were put online. Modules were combined into three characteristic teaching-learning pathways. Examples of modules and a pathway are given. Teachers’ experiences and opinions regarding New Chemistry are also reported.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus