A elección por parte do cineasta Antonio Francisco Simón da novela El bosque animado (Wenceslao Fernández Flórez, 1943) para intentar colocar a primeira pedra dun futuro cinema popular galego na década dos anos setenta, manifesta a capacidade desta obra literaria para adaptar a distintas interpretacións. El bosque animado reúne unha serie de consideracións que facilitan a procura deste obxectivo: a comercialidade, a denuncia social, o ruralismo e un personaxe principal con trazos de antiheroe. É dicir, é unha obra que, como o cinema que se procuraba, busca a conexión co lector/ espectador.
Antonio Francisco Simón’s choice of the novel El bosque animado (Wenceslao Fernández Flórez, 1943) to try and place the first stepping stone to a future popular galician cinema in the 70’s decade, manifests this literary work’s capacity to be adapted to different interpretations. El bosque animado gathers a series of considerations that eases the seeking of this objective: Commerciality, social complaint, ruralism and a main character with antihero traits. To put it simply, it is a work that, like the cinema of its time, seeks a connection with its reader/viewer.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados