Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Experiencia de creación e dinamización do MOOC Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional

    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

  • Localización: Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID / Enrique de la Torre Fernández (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-9749-775-6, págs. 177-190
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This chapter presents the experience of creation and dynamization of the MOOC "Technologies for Active Participation in Functional Diversity", developed through Miríadax between January and February 2019, and oriented to the transfer of knowledge to society about the potentialities offered by technology to facilitate the participation and autonomy of people with functional diversity. The course was structured in four central modules, made up of texts, videos, self-assessment tests and other complementary materials with reference information on the subject. For the dynamization of the course, the following were used: mass mailings, forum, weekly challenges and community on Google+. The results exceeded the initial expectations of the teaching team, achieving high levels of participation and satisfaction among the students; more than 250 people successfully completed the training. The voluntary participation in the weekly challenges and in the Google+ community was particularly noteworthy, with more than 80 publications with original materials produced by the students. Thus, in this first experience it was possible to meet the objective of transferring knowledge to society, through a free and interactive tool. The results obtained allow concluding that both the contents approached and the methodologies and materials used were adequate to promote learning and motivation of students.

    • galego

      Neste capítulo, preséntase a experiencia de creación e dinamización do MOOC “Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional”, impartido a través de Miríadax entre Xaneiro e Febreiro de 2019, e orientado á transferencia de coñecemento á sociedade sobre as potencialidades ofrecidas pola tecnoloxía para facilitar a participación e a autonomía das persoas con diversidade funcional. O curso estruturouse en catro módulos centrais, conformados por textos, vídeos, test de autoavaliación e outros materiais complementarios con información de referencia sobre a temática. Para a dinamización do curso, empregáronse: correos masivos, foro, retos semanais e comunidade en Google+. Os resultados superaron as expectativas iniciais do equipo docente, acadando cotas elevadas de participación e satisfacción entre o alumnado, e finalizando con éxito a formación máis de 250 persoas. Destacou especialmente a participación voluntaria nos retos semanais e na comunidade de Google+, na que se publicaron máis de 80 materiais orixinais elaborados polo alumnado. Así, nesta primeira experiencia púidose cumprir co obxectivo de transferencia de coñecemento á sociedade, e facelo a través dunha ferramenta gratuíta e interactiva. Os resultados obtidos permiten concluír que tanto os contidos abordados como as metodoloxías e materiais empregados, foron axeitados para favorecer a aprendizaxe e a motivación do alumnado.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno