Ayuda
Ir al contenido

Avaluació de competències amb el Portfolio Europeu de les Llengües en format electrònic

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 790-795
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’ePEL d’adults (Portfolio Europeu de les Llengües en format electrònic) va ser validat per la Unió Europea el 8 de juny del 2008 i, des del Ministeri d’Educació es va posar a disposició dels usuaris el passat 29 de novembre de 2010. Amb aquest projecte s’ha coordinat un equip interdepartamental per desenvolupar recursos complementaris i integrables en l’ePEL en relació a l’avaluació de competències, potenciant l’autoavaluació dels resultats d’aprenentatge i l’avaluació formativa de les assignatures de manera que l’estudiant tinga l’opció de reconduir el seu proces d’aprenentatge. En concret, s’han detallat els resultats d’aprenentatge de cada assignatura fent-los fàcilment identificables amb els descriptors de l’ePEL, per tal què els estudiants siguen conscients des de l’inici de curs de què han de ser capaços en finalitzar els semestres respectius. Aquest material ja s’ha desenvolupat seguint les recomanacions metodològiques de l’EEES, preparant l’alumnat per adoptar aquest sistema de treball centrat en l’estudiant.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno