Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Desenvolupament de projectes reals incentivats com a activitat pràctica de l’assignatura Màrqueting per Internet (R35)

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 814-816
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El professional que desenvolupa activitats de màrqueting a través d’Internet ha de tindre una sèrie de competències i habilitats directament relacionades amb la pràctica. La construcció d’una metodologia que motive l’estudiantat a tractar amb la complexitat de les activitats online de les empreses ajudarà a la realització de l’esforç addicional que suposa trobar una adequada combinació d’accions comercials fonamentades en un rigorós anàlisi de la situació de l’empresa. Aquest projecte de millora educativa proposa una metodologia que permet la implementació de l’activitat pràctica de l’estudiantat en una empresa real i pròxima que proporciona les dades necessàries per a un adequat anàlisi de la situació i que permet el disseny d’estratègies circumscrites a una realitat empresarial concreta. El desenvolupament d’activitats basades en informació real permet a l’estudiant aprofitar les sinèrgies dels coneixements teòrics i aplicar-los a la realitat amb el incentiu d’afegir al seu guany formatiu un premi a l’esforç d’excel·lència.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno