Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els seminaris i el blog com a eina de treball i avaluació dels estudiants del mòdul de personalitat i context social del grau en psicologia (UdG)

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 682-686
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es presenta una proposta innovadora per treballar contingut teòric de manera pràctica, a partir de la realització de seminaris i la creació d’un blog. Durant sis setmanes s'organitzen seminaris en els que els estudiants treballen en profunditat un tema a partir d’un article científic d’impacte. Es presenta en format pòster i es plantegen preguntes pel debat. Tant estudiants com professors avaluen l’exposició de cada grup. Els estudiants creen un blog per divulgar tot tipus de material de la recerca que han presentat. Les respostes a l’enquesta indiquen que la majoria dels estudiants estan força satisfets amb els seminaris i el blog, valorant-los com a eines útils per millorar l’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno