Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Innovació docent per desenvolupar noves competències mitjançant el plantejament d'Un projecte interdisciplinari

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 792-796
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es descriu l’experiència desenvolupada per part d’un grup de professors de diversos departaments de la UdG en la què es va plantejar a estudiants de diferents estudis que desenvolupessin, de manera col·laborativa i interdisciplinària, un projecte de gestió de menjador escolar per a un centre educatiu real. El treball va potenciar el desenvolupament de competències difícilment assolibles a partir d’activitats que no tenen un plantejament interdisciplinari i que són claus per al món professional. Fruit de l’experiència ens plantegem, en un futur, la viabilitat de portar a terme el treball de fi de grau (TFG) per part d’estudiants de diferents estudis a partir de propostes que responen a necessitats reals i contextualitzades en les quals es necessiti un abordatge a partir dels coneixements provinents de diferents disciplines


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno