Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Vinculant teoria i pràctica: la participació dels/les estudiants al disseny d’instruments facilitadors de construcció de coneixement pedagògic mitjançant la metodologia de co-disseny

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 536-541
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta comunicació presenta les primeres fases d’un projecte de recerca subvencionat que està duent a terme professorat de la UB i de la Universitat de Girona, en col·laboració amb dos centres educatius de Barcelona, adreçat al disseny i avaluació d’entorns i instruments d’aprenentatge que estimulin la construcció de coneixement pedagògic integrat –saber, saber fer i ser–. Aquestes eines tenen com a nucli central la participació a projectes d’Aprenentatge Servei (ApS) i s’insereixen a assignatures, obligatòries i optatives, de la formació inicial del professorat (Educació Infantil i Educació Primària). A través de la pràctica reflexiva i el codisseny d’estudiants i professorat, s’intenta connectar teoria i pràctica i contribuir a la significativitat dels aprenentatges.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno