Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una experiència d'Autoavaluació a la universitat

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 250-254
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En classes universitàries de metodologia vivencial (Espuny 2013), l'avaluació estàndard dels alumnes per part del professor és difícil d'encabir. Els estudiants actuen, s'experimenten i escolten el que hi tenen a dir els que estan en posició de públic. La pròpia vivència i els feedbacks constants, els fan avançar en l'aprenentatge, faciliten el respecte i les ganes de participar en activitats davant i per als altres. Quan el curs acaba, havent compartit tants descobriments personals entre els companys i amb el propi docent, experimentem un sense sentit a l'avaluació tal com la coneixem. Com a complement del procés de transformació i de creativitat (Schratz 2002), l'autoavaluació esdevé sorprenentment útil.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno