Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Haur eta gazte literatura: autokontzeptua indartzeko erreminta

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: XXVI Jornadas de Investigación en Psicodidáctica / coord. por Rakel Gamito Gómez, Judit Martínez Abajo, María Teresa Vizcarra Morales, 2020, ISBN 978-84-1319-137-9, págs. 327-341
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • Children´s literature: tool to reinforce Self-concept
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      We live under the shadow of today's society; a society that demands a lot; a society that reflects competition. So where does creativity remain? The importance of creativity and the need to promote it are repeatedly reflected in both formal education and daily basis. Although this is an important concept, it is not widely used in practice, knowing that the benefits it can bring are inexhaustible. In this article we will focus on children's literature, knowing that this is the weapon of creativity and initiative; affecting both cognitive and affective processes (Moore, Ugarte & Urrutia, 1987; Rincón & Figuera, n.d.). Children’s literature takes one to know his inner word by supplying new and fascinating material that can enrich her personality and thereby enrich her self-concept (Andreucci & Mayo, 1993, Rodari, 1996). As Antoine de Saint Exupéry stated about creativity: “A rock pile ceases to be a rock pile the moment a single man contemplates it, bearing within him the image of a cathedral.”

    • euskara

      Gaur egungo gizartearen itzalaren menpe bizi gara; asko eskatzen duen gizartea; lehiakortasunaren isla den gizartea. Hortaz, non geratzen da sormena? Sormenaren garrantzia eta horren sustapenaren beharra behin eta berriro agertzen da irakaskuntza formalean zein eguneroko edozein esparrutan. Berebizikoa den kontzeptua bilakatu arren, praktikan ez da horren erabilera biziki ematen, jakinda ekar ditzakeen onurak agorrezinak izan daitezkeela. Artikulu honetan haur eta gazte literaturaren inguruan arituko gara, jakinda horiek direla sormen eta ekimena bultzatzeko erabateko armak; bai prozesu kognitibo zein afektiboan eragina dutenak (Moore, Ugarte eta Urrutia, 1987; Rincón eta Figuera, d.g.). Haur eta gazte literaturak haurra bere barne mundua ezagutzera eramaten du, bere nortasuna aberastu dezakeen material berri eta liluragarriaz hornituz eta horrekin, autokontzeptua aberastuz (Andreucci eta Mayo, 1993, Rodari, 1996). Antoine de Saint Exupéryk (1943) sormenaren inguruan zioen bezala: jaiotzean libre izateko gaitasuna dugu…


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno