Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les tecnologies de la informació i la comunicació com a eines personalitzades, habilitadores i compensadores en educació infantil

  • Autores: Francesc V. Mena-Berbegall
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 409, 2020 (Ejemplar dedicado a: El mòbil a l'aula), págs. 48-54
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Reflexió sobre com aprofitar les eines TIC per ajudar a l’habilitació dels alumnes a educació infantil. Els alumnes NESE, inclosos els alumnes que cauen en l’abandonament escolar, són un percentatge massa elevat per al nostre sistema educatiu (vora un 30%). Proposem un seguit de mesures compensatòries en forma de recursos universals i addicionals, intervencions preventives que ajudaran a reduir l’índex d’alumnes amb dificultats d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno