Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els rols de mestra a l'escola inclusiva

  • Autores: Ana Isabel Ortega Martínez, Marta Escuer, Montserrat Tomàs, Sílvia Seuma, Gemma Alsina
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 408, 2019 (Ejemplar dedicado a: Temes controvertits), págs. 50-55
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Sota el paraigua «Una Escola Per a Tothom» fem una reflexió al voltant de l’organització dels suports que ens han de permetre avançar cap a una escola més inclusiva. Recollim com els diferents agents que intervenen a l’aula –mestra tutora, mestra d’Educació Especial, mestres de SIEI i de CEEPSIR– busquen metodologies de docència compartida on s’enriqueixen i faciliten espais educatius inclusius.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno