Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Bitarteko begiradak, arkitektura eta pedagogiaren artean: Diziplinarteko elkarlanerako bidean, bi geldiune

  • Autores: Ahinitze Errasti Etxeberria
  • Localización: Aldiri: arkitektura eta abar, ISSN 1889-7185, Nº. 37, 2019, págs. 17-20
  • Idioma: euskera
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • euskara

      Neurozientzien azken aurrerapenek frogatu dutenez, hezkuntza-inguruneen konfigurazio arkitektonikoak eragin zuzena du bertan elkarrekin bizi diren haur, nerabe eta helduen sentitzeko, erlazionatzeko, garatzeko eta ikasteko moduan, eskola-arkitektura gizartea moldatzeko tresna arriskutsu bihurtuz. Nola heldu errealitate honen eraldaketari?

    • English

      As the latest developments in neuroscience prove, the architecture of educational environments has direct impact in the way children, teenagers and adults feel, behave and learn, turning school architecture into a dangerous weapon that shapes our society. How should transformation begin?


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno