Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Metodologia comparada en l'educació musical: Kodàly, Orff i Dalcroze. Implicacions per a la construcció d'una Didàctica de la Música

  • Autores: Enriqueta Barniol i Terricabras
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 17, 2004, págs. 22-26
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball que aquí es presenta és un estudi emmarcat dins la tesi doctoral de l’autora de l’article. Es centra ens tres autors en concret: Kodàly, Karl Orff i Jacques Dalcroze. S’els associa a “mètodes” d’educació musical, aspecte al qual es fa referència i també, ens presenta les visions d’aquests en relació a l’aprenentatge rítmic, el melòdic, les habilitats auditives d’ordre melòdic, els elements expressius i mitjans d’expressió, el repertori, la lectura i escriptura i la improvisació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno