Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


De l'atenció a la diversitat a la personalització de l'aprenentatge

  • Autores: César Coll Salvador
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 440, 2017, págs. 29-33
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'article presenta la personalització de l'aprenentatge escolar en el marc de la tradició de les pedagogies centrades en l'infant i dels enfocaments i les propostes constructivistes en educació. Tot i aquesta continuïtat, la idea de la personalització suposa un punt d'inflexió en la mesura en què reconeix, accepta i incorpora la capacitat de l'aprenent per participar en la identificació dels seus objectius d'aprenentatge i en la definició i el control del camí per aconseguir-los. Així entesa, la personalització és un tret característic de la nova ecologia de l'aprenentatge associada a la societat de la informació que obliga a revisar i a repensar alguns aspectes nuclears de l'organització i del funcionament de l'educació escolar.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno