Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprenentatge basat en projectes. Línies d’avenç per a una innovació centenària

    1. [1] Universidad de Granada

      Universidad de Granada

      Granada, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 75, 2017, págs. 42-48
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica com en investigació i, especialment, en pràctiques d’aula. Aquesta tradició ens permet tenir una visió clara del seu potencial, com també de quin podria ser el camí per dissenyar projectes d’aprenentatge eficaços i memorables, especialment a les àrees lingüístiques, on predominen els elements curriculars flexibles, d’aplicació social i vinculats amb el saber fer. Per acabar, l’ABP és, a més a més, una estratègia innovadora «avaluable» i «observable», dos dels trets que permeten preveure que una innovació determinada pot ser implantada i sostinguda al llarg del temps.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno