Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


De l'objecte al subjecte: estètica de la publicitat i ètica de la comunicació

  • Autores: Carlos Lomas García
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 74, 2017, págs. 7-13
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Avui dia, no és possible entendre el concepte de competència comunicativa si no integra els coneixements ni les destreses que fan possible realitzar l’anàlisi i la interpretació crítica dels textos de la comunicació de massa i dels hipertextos d’Internet. En aquest àmbit, el llenguatge de publicitat constitueix un tipus de discurs d’una utilitat educativa innegable per a l’aprenentatge de la competència mediàtica i per a l’avaluació dels efectes ideològics, sovint inadvertits, dels (micro)relats publicitaris en la vida de les persones i de les societats actuals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno