Josep M. Baldaquí Escandell, Mª Jesús Francés Mira, Asunción Lledó Carreres, Luisa M. Sogorb Devesa, Joan Ignasi Soriano Asensio
En aquest treball presentem els resultats d'un projecte d'investigació-acció que té per objectiu la millora de la docència de l'assignatura "Innovació docent i iniciació a la investigació educativa en Valencià: Llengua i Literatura", que és una matèria que forma part de la formació dels futurs docents d'Educació Secundària que estan formant-se en el Màster en Professorat d'Educació Secundària i Ensenyaments Artístics, d'Idiomes i Esportius.
En concret, la finalitat del projecte és organitzar la docència a partir dels eixos següents: 1) La millora de les pràctiques, que estaran orientades a desplegar les competències per a la investigació educativa amb la finalitat de fomentar la innovació docent; 2) L'adquisició de competències encaminades al treball col·laboratiu en els diversos nivells d'actuació; 3) La participació de l'alumnat en el disseny de la seua formació amb la incorporació flexible al procés docent dels seus suggeriments.
Un aspecte important de la investigació ha estat la incorporació a l'equip de recerca de dos alumnes que van cursar l'assignatura el curs passat, la qual ha potenciat la participació de l'alumnat a través d'un procés col·laboratiu basat en l'experiència dels alumnes del curs passat que formen part de l'equip d'investigació i la seua interacció amb l'alumnat del curs actual.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados