Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de O alumnado axudante como figura chave para a construción dunha convivencia positiva

Aixa Permuy Martínez, María José Méndez Lois, Felicidad Barreiro Fernández

  • galego

    Esta comunicación relata a experiencia do curso de formación de alumnado axudante levado a cabo en 1º de Educación Secundaria Obrigatoria, no IES “Parga Pondal” de Carballo, polo Seminario de Emocionalidade, Xéneros e Desenvolvemento Humano do Instituto de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, durante este curso 2014/2015. O obxectivo desta actividade era proporcionar ao alumnado os coñecementos básicos relativos ás funcións, destrezas, ferramentas e estratexias de intervención dxs axudantes. Nas sesión abordaronse temáticas como as relacións entre iguais, os conflitos e a súa resolución, as posibilidades de acción do alumnado axudante para contribuir á convivencia positiva.

  • English

    This paper describes the experience of the training of assistant students conducted in the first year of Secondary Education in school "Parga Pondal" of the town of Carballo, on the staff of the Seminary of Emotionality, Gender and Human Development Institute Science Education at the University of Santiago de Compostela, during the course 2014/2015. The objective of this activity was to provide students with basic knowledge of the functions, skills, tools and intervention strategies attendees. Sessions will address issues such as relations at the Center, conflict and its resolution, the possibilities of action of attending students to contribute to the positive coexistence.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus