La religiosidad en España y por lo tanto también en el País Vasco y en la villa de Bilbao, tomaría un nuevo rumbo al final de la guerra civil. La iglesia seguía en los años 30 confundiendo un catolicismo sociológico con la realidad de una España auténticamente cristiana. En pleno siglo XX, y después de acabada la Guerra Civil, el panorama religioso cambia considerablemente. Este cambio vendría marcado por la unión Iglesia-Estado y la integración de los poderes políticos en la vida de la Iglesia y al revés, la integración de los poderes de la Iglesia en la política del Movimiento.
Religiousness in Spain, and therefore in the Basque Country and the township of Bilbao, was to take a new course at the end of the civil war. In the 1930s the Church had continued to mistake a sociological Catholicism for the reality of an authentically Christian Spain. In the middle of the XX century, with the civil war finished, the religious panorama changed considerably. This change was marked by the union of Church and State and the integration of the political powers in the life of the Church and vice versa, the integration of the powers of the Church in the politics of the Movement.
Gerra Zibilaren ostean erlijiotasunak Espainiak eta, beraz, Euskal Herrian zein Bilbo hiribilduan gerra-aurrekoan ez zeraman beste norabide baterantz jo zuen. Elizak, hogeita hamarreko hamarkadan. elkarrekin nahasi zituen, batetik, zer zen katolizismo soziologikoa eta, bestetik, zertan zegoen egiaz kristaua zen Espainia. Behin gerra amaiturik eta XX.
mendean bete-betean sarturik, erlijiotasunaren paisaia polito aldatu zen. Aldaketaren funtsa Eliza-Estatua uztarketan zetzan. Horren ondorioz botere politikoak Elizaren bizitzan sartu ziren eta, era berean, Elizako botereak Mugimenduaren politikagintzan parte hartu zuten.
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