Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Trajectòries sociolingüístiques en la transició educativa

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Revista de llengua i dret, ISSN-e 2013-1453, ISSN 0212-5056, Nº. 65, 2016, págs. 110-125
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Sociolinguistic trajectories in the educational transition
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article es pretén dibuixar els perfils i les trajectòries sociolingüístics dels canvis en les tries lingüístiques dels adolescents en la transició de l’educació primària a la secundària. Amb l’objectiu d’identificar les principals trajectòries i els lligams amb els factors sociodemogràfics i sociolingüístics que els acompanyen. Les dades es presentaran a partir d’una anàlisi clúster agrupant els individus segons els canvis en les seves trajectòries individuals.

    • English

      This article aims to draw the profiles and sociolinguistic trajectories of the changes in adolescents’ language choices in the transition from primary to secondary education. The aim is to identify the main trajectories and the links with sociodemographic and sociolinguistic factors that accompany them. The data will be presented from a cluster analysis that groups individuals according to the changes in their individual trajectories.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno