Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L'aprenentatge en xarxa: interpretacions i conseqüencies pedagògiques

  • Autores: Begoña Gros Salvat
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 49, 2015, págs. 9-21
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’aprenentatge en xarxa és el tipus d’aprenentatge que es produeix com a resultat de la interacció i la comunicació que permeten les tecnologies de la informació i la comunicació. Aquesta concepció tan genèrica té molts matisos i interpretacions. En alguns casos, la base de l’aprenentatge és la connexió entre la informació, els recursos i les persones. Per a altres autors, l’aspecte més important és la connexió dels grups socials, mentre que alguns enfocaments consideren que el més important és treballar en el desenvolupament dels dissenys tecnològics per afavorir la personalització de l'aprenentatge en xarxa. L’objectiu d’aquest article és analitzar aquestes diferents aproximacions teòriques sobre l’aprenentatge a partir del desenvolupament d’Internet i que tenen com a element comú considerar la xarxa com l’espai i el context facilitador de l’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno