Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància

    1. [1] Institut Obert de Catalunya
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 68, 2016, págs. 14-20
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’aprenentatge de l’escriptura requereix un ensenyament planificat i sistemàtic en tots els nivells educatius. En aquest article, hi abordarem l’acompanyament de l’aprenentatge de l’escriptura en els estudis de graduat en educació secundària (GES) que ofereix l’Institut Obert de Catalunya (IOC) en la modalitat d’educació a distància. Sobretot, ens centrarem en quines estratègies són més útils per ajudar l’estudiant a revisar i millorar els seus propis textos. Partim de la idea que la consciència sobre el propi aprenentatge i les ajudes explícites al llarg del procés permeten dotar l’estudiant d’autonomia i desenvolupar la seva competència escrita.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno