Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Hizkuntzaren ikaskuntzarako poster digitalaren erabilera: esku hartzea eskolan

Jon Madarieta Goitia, Urtza Garay Ruiz

  • English

    The emergence of new technologies has been a major social breakthrough. Given the wide range of options offered by the Web2.0 it should not be excluded from education:

    new applications and tools, more amount information, new communication pathways, increased participation and so on. These features offer great educational potential and that is why teachers and students shou ld have a positive attitude in order to integrate these technologies in the daily routine. The digital poster for example, allows the creation of multimedia presentations, concept maps, organize ideas, or create boards. In this paper we analyse the potenti al of the digital poster for working languages. We will analyse the theoretical implications of the issue and finally we will conduct a didactic proposal to work the language through multimedia murals

  • euskara

    Teknologia berrien agerpenak aurrerapauso handia eragin du gizartean eta aukera zabalak eskaini dizkio hezkuntzari: aplikazio eta tresna berriak, informazio iturri ugari, komunikazio bide berriak, partaidetza handiagoa eta abar. Ezaugarri hauek erabilgarritasun pedagogiko handia dute eguneroko eskolako jardueretan integratzeko.

    Poster digitalek esaterako, aukera paregabea eskaintzen dute multimedia urkezpenak, kontzeptu mapak, ideien antolaketak egiteko.Lan honetan poster digitalek hizkuntzak lantzeko duten erabilgarritasuna aztertuko dugu. Horretarako gai honek azken hamarkadetan bizitako nondik norakoak aztertuko ditugu eta bukaeran hizkuntzak multimedia muralen bidez lantzeko proposamen didaktiko bat jarriko dugu martxan.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus