L’exdirectora de l’escola Andorrana presenta en aquest article l’estructura del plantejament lingüístic del sistema d’ensenyament nacional; a més exposa de manera breu la situació sociolingüística del país, ja que condiciona i és a la base de l’estructura del plantejament lingüístic i de les opcions d’ensenyament pel que fa a les llengües. seguidament, explica la creació de l’escola Andorrana i la seva organització, i analitza el plantejament lingüístic actual parlant alhora de quin va ser el plantejament lingüístic inicial –l’any 1982– i del com i el perquè va sem-blar procedent canviar-lo posteriorment. A continuació, exposa la metodologia de treball que es porta a terme per a l’ensenyament de les llengües i els objectius d’aprenentatge a què s’aspira, i la relació que tenen amb les normes i els estàndards europeus. Per acabar, parla també de la formació del professorat i fa una anàlisi de la projecció de futur.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados