Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’ús d’animacions-TIC a la classe de biologia

  • Autores: María Elena Casas Serrate, Pilar García Rovira, Neus Sanmartí i Puig
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 10, 2008 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 28-32
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les animacions que trobem a les webs són un nou recurs didàctic del que disposem els ensenyants per promoure l’aprenentatge dels nostres alumnes. Però la seva eficàcia passa per saber quins són els aspectes del seu disseny que poden afavorir l’aprenentatge i quines són les millors maneres d’utilitzar-les a l’aula. En aquest article es resumeix una recerca, disponible a la xarxa, en la que s’han analitzat aspectes com: a) Característiques del disseny de les “animacions” que millor poden afavorir l’aprenentatge, b) Ús que en fa el professorat, i c) Ús que en fa l’alumnat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno