Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students

  • Autores: Gemma Saladrigues, Àngels Llanes
  • Localización: Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 26, 2014, págs. 133-147
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Since the 1990�s there has been an increase of foreign language exposure in primary and secondary schools. One of the methodologies used is called CLIL, which has been developed since some years ago in different educational levels, with a good result in student�s second language acquisition. Many studies have been made on this field, but nearly all of them have focused on the language gains of CLIL vs. Non-CLIL students. Therefore, given the lack of studies made on the possible effects of L2 exposure, this paper aims to examine the effects of general L2 exposure vs. specific language exposure (through CLIL classes, namely technology classes in English). To do this, the study compares different groups of students with a different type and amount of language exposure measured in terms of written accuracy, lexical complexity, syntactic complexity and written fluency

    • català

      Des de l�època dels noranta hi ha hagut un augment d�exposició de la segona llengua en escoles de primària i secundària, concretament en la llengua anglesa. Una metodologia utilitzada ha estat l�AICLE, la qual s�està desenvolupant des de fa uns anys en diferents nivells educatius, amb un bon resultat pel que fa l�adquisició de la segona llengua. S�han fet molts estudis en aquest àmbit, però gairebé tots ells es centren en el guanys lingüístics comparant els grups d�AICLE i no AICLE. No obstant això, hi ha una manca d�estudis fets pel que fa als efectes i el tipus d�exposició d�aquests estudiants a la segona llengua. Així, aquest estudi analitza els efectes generals d�exposició a una segona llengua en oposició als efectes específics de la mateixa (per mitjà de classes AICLE, concretament classes de tecnologia en anglès). L�estudi compara grups d�estudiants amb una quantitat i tipus d�exposició a la llengua diferents; el desenvolupament de la L2 es mesura a partir de la correcció de l�escriptura, la complexitat lèxica, la complexitat sintàctica i la fluïdesa d�escriptura


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno