Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Sekuentzia didaktikoa: ekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria

  • Autores: Luis María Larringan Aranzabal, Itziar Idiazabal Gorrotxategi
  • Localización: Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 18, 2012 (Ejemplar dedicado a: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika), págs. 13-44
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Lan honen helburua da Sekuentzia Didaktikoa (SD) lanabesaren pertinentzia didaktikoa, teorikoa eta praktikoa, gogoratzea ekintza didaktikorako ardatz fidarri izan daitekeen heinean. Egileek Genebako Unibertsitatean landutako eredua hartzen dute jarraibide: testu pedagogia, hain zuzen.

      Hiru atal nabarmendu ahal dira: lehenbizikoan, didaktika jakintza arloaren autonomia premiazkoa dela esaten da. Bigarrenean, SDaren ezaugarriak gogoratzen dira. Hurrengoan SDaren lau etapak eta barne osaera azaltzen dira. Azkenik, sekuentzia didaktikoaren adibide bat jartzen da.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno